Samsung BD-P3600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-P3600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nungka 15-01-2011

-------Update review, 15-1-2011--------
In mijn vorige review, was er bij de firmware 2.09 update de AVCHD door Samsung geblokt, nu zijn we ondertussen bij 2.13 aangekomen, en het werkt dus weer allemaal van ouds.Jammer dat de speler geen DLNA ondersteunt, maar streamen vanaf mijn Server (Synology Diskstation), na handmatig instellen werkt perfect. Nu ik weer AVCHD kan afdraaien streek ik alleen nog maar lof uit over deze speler.

---------1e review, 21-7-2010--------
Eerste speler die ik had was al na 1 uur defect, dus retour, 2 dagen later een nieuwe, die werkte tot op heden prima, tot aan de firmware update van versie 2.09, hij slikte alles wat ik erin stopte, sins firmware 2.09 leest hij geen AVCHD schijven meer, en het inlezen van DVD's gaat een stuk slechter, gemailt met Samsung, krijg je als antwoord dat de speler gereset moet worden, nou dat had ik al van te voreen gedaan maar helaas, nu maar wachten op een update waar het probleem is verholpen, verder een prima apparaat.

Zephos123 02-05-2010
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

tsja ook zo'n ding gekocht en na 2x upgraden kon ik niet meer op mijn draadloos netwerk. Samsung kom eens in actie want dit is waardeloos. Overigens het beeld en geluid is dik in orde, niks mis mee. Je kan terug naar de fabrieksinstelling (houd de knop rechts op de speler 5 sec ingedrukt) maar dan nog lukt het niet meer draadloos te werken, USB dongel eruit erin en dan alles opnieuw invoeren het haalt niks uit, jammer. Het rare is dat ik wel op YouTube ben geweest en alles perfect werkte, er is alleen iets mis gegaan na installatie van de firmware. Die kan je niet uitschakelen en iedere keer als je de speler aanzet kreeg die melding te zien met de vraag wil je de nieuwe upgrade downloaden, om er vanaf te zijn heb ik op ja geklikt en toen begon het gedonder.

cordi 24-09-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

Deze speler is mijn grootste miskoop ooit. Problemen en nog eens problemen. Ook al is dit nu mijn tweede Samsung BDP3600 ik blijf dezelfde fouten houden. Bij sommige blu ray's wordt het rechterachterkanaal niet afgespeeld. Het geluid loopt niet synchroon met het beeld, een ramp voor iemand die deze speler alleen maar heeft gekocht om zijn opera's af te spelen. Momenteel heb ik een dertigtal blu ray opera's. Ik kan deze gewoon niet afspelen omdat het belachelijk is om aan te zien. Dus ik speel mijn muziek alleen zonder beeld. Nog nooit zo geen raar apparaat in mijn bezit gehad. Ik heb ook al de software updates gedaan maar dat helpt niet.

Herrie 01-09-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

Deze blu rayspeler enkele weken in bezit.
Beeld en geluid fantastisch.
Verbinding maken met de computer om video's , foto, en muziek weer te geven via de blu rayspeler vergt veel geduld.
Mijn buurman is IT specialist en heeft me prima geholpen.

Ruben86 22-08-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

Inmiddels heb ik deze speler bijna drie maanden in gebruik en ik ben heel tevreden. Alles ziet er mooi uit. Ook is er een duidelijk verschil in beeldkwaliteit waar te nemen als je de meegeleverde kabel inruilt voor een HDMI kabel.
Beeldkwaliteit is prachtig, geluidskwaliteit is super en de mogelijkheden van het apparaat zijn ook top!
Ik heb alleen met sommige DVD+R en DVD+RW moeilijkheden, maar niet altijd, dus dat verbaasd mij een beetje. Maar verder ben ik dus heel tevreden en is het zeker een vooruitgang t.o.v. een DVD-speler.

Piet_P 19-08-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

Gewoon een heel goede Blu-ray-speler voor een heel schappelijke prijs.

Ziet er bovendien heel goed uit en reageert behoorlijk snel.

Blu-ray films op de eveneens nieuwe Samsung Led-tv is ongeloofelijk mooi, haast te mooi om te geloven.

Ron25 07-08-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

Deze blu-ray speler heeft alles wat je nodig hebt. Naast de perfecte beeldkwaliteit zit er de Samsung dongle bij waardoor je toegang tot extra informatie van de Blu-ray disc krijgt. Een blu-ray speler is gewoon een enorme verbetering t.o.v. een DVD-speler.

roodstiertje 03-08-2009
Geschreven voor: Samsung BD-P3600

IK heb deze speler sinds afgelopen vrijdag in bezit en WOUW wat een speler, meteen gecontroleerd of de nieuwste firmware erop zit en ja die zat er op. Instellen ging zo makkelijk, BD live ook super en de Opstart snelheid is gelijk aan mijn oude dvd speler dus gewoon snel,ik hoef niet te wachten. doordat ik deze speler in combinatie gebruik met een Samsung LED 7000 serie werken ze samen door het samsung protocol en dat werkt erg fijn. ik heb de speler en tv nog niet in mijn netwerk hangen dus als het zo ver is zal ik een toevoeging schrijven. Geluid en decoders helemaal goed, komt lekker binnen op mijn pioneer 7.1 THX versterker.